1. Teklif mektupları, BİLİMAP üzerinden ya da KAPALI ZARFLAR İÇERİSİNDE, duyuruda belirtilen tarih ve saate kadar Yozgat Bozok Üniversitesi BAP Koordinasyon Birimi Erdoğan Akdağ Kampüsü, Rektörlük Binası Birinci Kat, 66100, YOZGAT adresine ELDEN VEYA KARGO ile teslim edilecektir. Son teklif verme gün ve saatinden sonra Birimimize ulaşan teklifler işleme alınmayacaktır. Posta ve kargo yoluyla iletilen tekliflerde posta/kargo ücreti göndericiye aittir. Aksi takdirde gönderiler birimimiz tarafından teslim alınmayacaktır.
2. Teklif zarflarının üzerine ihaleye çıkan ilgili SATINALMA MEMURUNUN ADI ve İLGİLİ PROJE NUMARASI yazılacaktır.
3. Teklif mektuplarında "Şartnamenizi okudum, hükümlerini aynen kabul ediyorum" ifadesi bulunacaktır.
4.Teklif birim fiyatları, KDV hariç Türk Lirası üzerinden rakam ve yazı ile ayrı ayrı yazılacaktır.
5.Teklif mektuplarında, teklif verilen malzemelerin MARKA VE MODELİ mutlaka belirtilecek, Ayrıca teknik özelliklerini gösteren dokümanı (Teknik Şartnameye Cevap) eklenecektir. Aksi takdirde teklifler değerlendirilmeye alınmayacaktır.
6. Satınalma duyurularımızda aksi belirtilmedikçe tüm alımlarımız kısmi teklife açıktır.
7. İdaremiz, doğrudan temin alımlarımızda dahi, gerek gördüğü hallerde duyuruda belirtmek kaydı ile sözleşme yapma veya teminat isteme hakkına sahiptir.
8. Teklif mektuplarında malzeme teslim tarih aralığı kesinlikle yazılacak olup, aksi takdirde teklif mektubu geçersiz sayılacaktır.
9. Cihazlar için, üretici veya yetkili satıcı olduğunu gösterir belge teklif mektubuna eklenecektir. Garanti belgesi ise teslimat aşamasında cihazla birlikte teslim edilecektir.
10. İhale yasaklısı olan firmalar, Alımlarımıza teklif veremezler.
11. Birimimiz tarafından gerçekleştirilen bütün satın almalarda ürünlerin kargo/posta vb. ücreti göndericiye aittir.
12. Demirbaş alımlarında faturada malzemenin, markasının ve modelinin belirtilmesi zorunludur.